Vw Caravelle Camper  thumbnail

Vw Caravelle Camper

4 min read

Er zijn opvangcentra te bezoeken van reptielen, kikkers, luiaards en er zijn vlinder- en botanische tuinen in overvloed en ga zo maar door - lening camper simulatie. Als overlander heb je de keuze om het op te zuigen en je mee te laten sleuren of een keuze te maken in wat je wilt gaan zien en doen

Overal was te zien dat het in het verleden een welvarende stad was geweest (lening camper simulatie). Nu trekt het veel Tico’s omdat er een belastingvrije zone is. We vonden een plek om te staan met zicht op de Golfo Dulce midden in de stad. Na een gesprek met een plaatselijke rechter bleek deze een vriend bij de politie te hebben gebeld dat de politie ons in de gaten zou houden

Gezien het feit dat dit ook ‘s nachts gebeurde werden we regelmatig wakker van de controle. Goed bedoeld, maar voor ons was het niet nodig geweest - lening camper simulatie. In een boom tegenover ons werden we verrast door 9 geelvleugel ara’s die ernstig bedreigt zijn (lening camper simulatie). Na 2 regenvrije heerlijke rustige dagen zijn we weer vertrokken

Corcovado zich bevind. Onderweg zagen we een aantal neusberen de weg oversteken - lening camper simulatie. In Puerto Jiminez op camping Adonis bleken we niet de enige gasten te zijn. In 2 gehuurde auto’s met daktent bleken 4 Nederlandse meiden een rondreis door Costa Rica te maken. Gezellig even in het Nederlands wat bij gekletst

Klapraam Camper

Ze hebben toen 2 dagen een hotel genomen met een badkamer met föhn. Dit om alles weer droog te föhnen! Camping Adonis lag tegen het N.P - lening camper simulatie. aan. Er liepen iguana’s, basiliekleguanen en hele kleine kikkertjes (van 2 cm - lening camper simulatie.) rond. In de bomen zaten brulapen, witschouder kapucijnaapjes evenals geelvleugel ara’s en toekans

Helaas kregen we na een dagje droog weer, weer te maken met hevige regenval waardoor we niets meer konden ondernemen. lening camper simulatie. Het was te gevaarlijk geworden in het N.P. Daarom maar weer vertrokken. Nog maar net onderweg werd het rijden erg moeilijk omdat het zo hard regende dat we bijna geen hand meer voor onze ogen konden zien

Daarom hebben we ervoor gekozen om snel de hoofdweg te verlaten en een dorpje in te rijden - lening camper simulatie. Dit was Uvita en op het eerste stukje vlak terrein bij het voetbalveld, een van de weinige droge plekken in het dorp de wagen geparkeerd (lening camper simulatie) (Motorhome opkoper). Alle straten stonden blank, mensen hadden zandzakken voor de deur liggen en ook het voetbalveld veranderde in een zwembad

De volgende ochtend regende het niet meer zo hard en zijn we verder gereden naar Dominical. lening camper simulatie. Daar een mooi plekje gevonden aan het strand onder de palmbomen - lening camper simulatie. Onderweg viel de stuurbekrachtiging nog regelmatig weg dus bij beter weer moesten we dat probleem eerst gaan verhelpen. We wisten dat we in het regenseizoen zaten en dachten dat dit inhield dat er aan het eind van de middag een flinke regenbui zou vallen en dat het daarna weer droog zou zijn

Met Camper Naar Noorwegen

Dit hadden we nergens gelezen! Uiteindelijk kregen we dan toch weer de zon te zien en konden we genieten van een zonnig weekend samen met de vele surfers en Costa Ricaanse strandbezoekers - lening camper simulatie. Mobilhome opkoper. Ton kon droog sleutelen en heeft na telefonisch overleg met Floor Dekkers de problemen met de stuurbekrachtiging kunnen oplossen

Weer wat geleerd! Ton wist niet dat daar ook een filter in zat! De route naar Manuel Antoinio National Park was redelijk vlak, maar de laatste 7 kilometer slingerde de weg zich door de jungle met af en toe wel hele steile stukken (lening camper simulatie). Bij Hotel restaurant Manuel Antonio National Park konden we parkeren en tegen betaling overnachten

We hebben ons dus weer twee dagen in de camper moeten vermaken totdat het weer droog was! We zijn direct om 7 (lening camper simulatie).00 uur gaan wandelen in het Nationaal Park (lening camper simulatie). Mooie wandeling gemaakt van een 3 uurtjes waarin we niet veel dieren hebben gezien. Blijkbaar waren we te vroeg of verscholen ze zich nog ergens na de vele regen

Bij terugkomst bij de camper zijn we meteen vertrokken richting Jaco. Jaco is een echte badplaats helemaal gericht op de surfende jongeren (lening camper simulatie) - Camper opkoper. Een mooi plekje aan het strand gevonden en genoten van al het vertier om ons heen. Na 3 dagen weer vertrokken, onderweg een korte stop gemaakt bij een rivier waar spitssnuit krokodillen lagen te zonnen